söndag 27 mars 2011

Vet ni vad?

Bilderna få komma upp imorgon. Det har mörknat och jag ska snart ner och smaska i mig chips och popcorn! Onyttigheter....

Jag är lite frustrerad. Jag är förälskad i en Juicy Couture väska jag hittade på The Collective, och det finna inga bilder på den på nätet! Den är inte min försen om 2000 kronor framåt... :) Hihi. Inte så jobbigt egentligen... Jag hoppas att den hamnar bland rea-hyllorna snart!

godnatt mina supersöta läsare!

PS. På min facebook sida kan du "gilla" bloggen! Sök på bangalorebloggbynora.blogspot.com på Sidor. GILLA!

2 kommentarer:

  1. HEJ

    Jag har bytt lite på min blogg så isället för idoda98.blogspot så är det idoda989.blogspot det är en LLLÅÅÅNNNGG historia vf det blev så haha


    Kram Ida <3

    SvaraRadera
  2. Ida- Okej, då ska jag ändra min lista direkt!
    Kram

    SvaraRadera