torsdag 21 april 2011

jagälskarorange

4 kommentarer:

  1. CCCCCCCCCCOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAA!!!!!!!! KRAM KRAM PUSS PUSS!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. underbara saker!

    älskar zaras lite mörka varmorangea färg.

    var som sagt och provade en del saker där häromdagen, och jag tänkte lägga upp bilder på mig från provrummet (jag kunde inte köpa dom för jag hade bara med mig några hundra...) med kläderna så kan du säga vad du tycker! det kommer efter lovet! :)

    väldigt passande namn på kategorin ;) double thumbs up!

    pussar till min fina fina fina kompis

    SvaraRadera
  3. Ebba- Ja, och du får ju äran att prova dom första gången när min fina moster ska hämta dom. Puss kusin!

    Ida- Tack :D

    Tyra- Jag ska hålla utkik!! Jag älskar ju som sagt orange nu... Jag tror att jag kommer att älska dina klädval, du har så fin stil och superbra smak! Jag tänkte döpa kategorin till "En shopaholics bekännelser" men ändrade mig då det faktiskt finns ett ord som heter Shopatheraphy- det är att gå i terapi att shoppa! Wii!
    pussar till MIN fina fina fina och übersöta kompis!

    SvaraRadera